Klantenservice

Kijk voor u uw vraag stelt of uw vraag hier al tussen staat. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via het formulier hiernaast.

 

1 Bestellingen
1.1 Als ik voor 17.00 uur bestel, wordt mijn bestelling dan dezelfde dag nog verzonden?

Indien u uw bestelling voor 17.00 plaatst en heeft betaald, wordt deze op werkdagen dezelfde dag verzonden. U ontvangt van ons dan per mail een track en trace code, zodat u kunt zien hoelaat de bestelling de volgende dag bij u owrdt afgeleverd.Bestellingen die op zaterdag tot 17.00 uur zijn geplaatst worden op maandag afgeleverd. Bestelling die op zondag zijn geplaatst worden op maandag verstuurd en worden op dinsdag bij u afgeleverd.
 
 
2 Verzendingen
2.1 Wat is de verzendtijd van een product wanneer deze op voorraad is?
Als u kiest voor de optie PostNL en het product is op voorraad dan heeft u uw product de volgende dag in huis indien u voor 17.00 besteld en betaald heeft.
 
 
3 Afhalen
3.1 Ik wil het product graag afhalen. Kan ik langskomen wanneer ik wil?

Uiteraard kunt u langskomen wat u het beste uitkomt, maar u dient wel eerst een afspraak met ons te maken. Als u een product wilt komen afhalen, kunt u contact met ons opnemen via dit contactformulier.
 
3.2 Hoe zit het met de betaling bij afhalen?

In verband met onze en uw eigen veiligheid hebben wij het liefst dat u van te voren betaalt met iDeal, of bankoverschrijving. Voor u is dit beter omdat de boeking dan officieel gemaakt is, u ontvangt een factuur waarmee u aanspraak kunt maken op garantie of defecten. 
 
4 Garantie
4.1 Hoe lang is mijn garantie na aankoop van een product?


U heeft recht op twee soorten garanties:

  1. Garantie op geleverde defecte producten
  2. Fabrieksgarantie (extra, deze bedraagt twee jaar).
 
 

myheadphone.nl hanteert een garantie van twee jaar U kunt hier meer over lezen op onze pagina over garanties: Retour- en garantiebeleid.

 

5 Klachten
5.1 Hoe kan ik mijn klacht indienen?


U kunt op een aantal manieren een klacht indienen: 

  1. Via onze klantenservice.
  2. Via de mail (info@myheadphone.nl.nl)
  3. Via de telefoon 
5.2 Hoe wordt mijn klacht afgehandeld?


Als klant van Myheadphone.nl staat uw tevredenheid vooraan. Wij zullen uw klacht dus uiterst zorgvuldig en zo snel mogelijk afhandelen.

 

De procedure gaat als volgt:

  1. U dient uw klacht in.
  2. Wij ontvangen uw klacht en gaan deze onderzoeken.
  3. Wij beantwoorden uw klacht en komen u eventueel tegemoet. (binnen drie werkdagen)

 

6 Extra kosten
6.1 Zijn er onzichtbare bijkomende kosten bovenop de prijzen?


Boven de €100 is verzending gratis. U betaalt standaard €5,95 verzendkosten.